Tens una proposta?

L’anàlisi de les dades i l’evolució econòmica justifiquen la necessitat de considerar la indústria com l’eix nuclear en la definició d’un model econòmic per la seva capacitat d’aportar competitivitat econòmica i creació d’ocupació. Conseqüentment caldria definir i centrar els principis que haurien de guiar la política industrial per millorar la competitivitat i generar ocupació en base a un model sòlid i sostingut.

A la Fundació per la Indústria estem oberts a les teves propostes.
Complimenta aquest formulari amb els principis, mesures i actuacions que volguis proposar.

El teu nom (requerit)

El teu Email (requerit)

Professional o empresa que fa la proposta

Proposta

Us informem que les dades que figuren en aquesta comunicació estan incloses en un fitxer automatitzat, el responsable del qual és Fundació per la Indústria. Sabadell 1559, amb la finalitat d'intercanviar informació amb vostè per via telemàtica. La base del tractament de dades és l’ interès legítim de Fundació per la Indústria i el destinatari en aquest intercanvi. Les dades es conservaran mentre es mantingui la relació o si se sol·licita la supressió, i en el seu cas, durant els terminis legals d’aplicació.
Si desitgeu fer ús del dret d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició , portabilitat i limitació en relació a les vostres dades, adreceu una comunicació a info@fundacioperlaindustria.es o en la nostra seu a c/ Sant Quirze, 30 (08201 Sabadell), així com reclamar davant l’Autoritat de Control: www.agpd.es.