NOTA LEGAL QUANT A PROTECCIO DE DADES:

La informació que rebi La Fundació per la Indústria dels usuaris d’aquesta pàgina web o a través de consultes online, és tractada amb la màxima confidencialitat. En el cas de consultes online, aquesta informació és utilitzada exclusivament per respondre a les qüestions plantejades. La informació rebuda en cap cas és utilitzada per cap altre finalitat.

En relació amb les dades recaptades en la forma prevista anteriorment, l’usuari podrà exercir els drets reconeguts per la llei i, en particular, els drets d’accés, rectificació o cancel·lació de dades i oposició, si resultés pertinent, així com el dret de revocar el consentiment atorgat per la cessió de dades. Aquests drets podran ser exercits per l’usuari o, si és el cas, per qui el representi, a través de sol·licitud escrita i firmada adreçada a: Fundació per la Indústria, C/ Sant Quirze, 30, 08201-Sabadell, la notificaci�� podrà ser enviada per correu postal o via mail adjuntant la sol·licitud adreçat a comunicacio@fundaciogremi.es. La sol·licitud haur������ de contenir les següents dades: nom i cognoms de l’usuari, domicili a efectes de notificacions, fotocopia de D.N.I. o passaport i contingut concret del dret exercit.

La Fundació per la Indústria, amb número Fiscal: G62441423, està inscrita al registre de fundacions de Catalunya amb el numero:1503topspyapps.nettopspyapps.net