Catalunya crea un 18,6% més d’empreses el 2016

El teixit empresarial català lidera la creació d’empreses a l’Estat espanyol amb un 21,7% del total

Catalunya ha constituït aquest últim 2016 un 18,6% més de societats que l’any anterior i ha assolit les 22.256 empreses creades, la xifra més elevada dels últims 9 anys. Així, segons dades del Registre Mercantil publicades per Idescat, Catalunya lidera la creació de noves empreses a l’Estat espanyol, concentrant el 21,7% del total de societats constituïdes.

Segons la directora general d’Indústria i consellera delegada d’ACCIÓ, Núria Betriu,“es tracta del nombre d’empreses creades més elevat en els últims 9 anys: és símptoma que el teixit empresarial català, emprenedor i dinàmic, mostra confiança en l’economia catalana i en la seva competitivitat”.

Llegeix tota la notícia en Via Empresa