La Fundació per la Indústria ha adquirit PREVINT

La Fundació per la Indústria ha adquirit la societat de prevenció de Riscos Laborals, PREVINT (SERVIPREIN SOCIEDAD DE PREVENCIÓN, S.L.U.), http://www.prevint.com, reforçant un dels seus objectius de participar en activitats adreçades a potenciar la productivitat i competitivitat, de les empreses en general i la indústria en particular, a banda de col·laborar i incentivar el desenvolupament del món econòmic, social, cultural, científic i formatiu del país.

Si bé la Fundació per la Indústria ha adquirit el 100 per 100 de les accions, donarà entrada a l’accionariat a algunes Institucions empresarials vallesanes i a industrials de Manresa, Barcelona i altres indrets de Catalunya.

L’adquisició de PREVINT  a Mútua Intercomarcal,  entra dins de l’obligatorietat de les mútues de vendre les seves societats de prevenció. PREVINT va néixer al maig del 2006 per donar continuïtat a les activitats preventives iniciades pel Servei de Prevenció de  Mútua Intercomarcal. D’aquesta manera va transferir l’experiència i coneixement en el món de la Prevenció de Riscos Laborals de la Mútua i del conjunt de mútues que fundaren Mútua Intercomarcal.

PREVINT ofereix assessorament i sensibilització en matèria preventiva i serveis de qualitat, juntament amb el tracte personalitzat dels professionals. L’ objectiu d’aquesta adquisició és contribuir al benestar i al desenvolupament dels treballadors en els seus llocs de treball i ajudar a les seves empreses en el compliment de les normatives laborals per tal d’assegurar la seva viabilitat a llarg termini. REVINT té la seva seu central a Barcelona i disposa de 10 delegacions des de les quals es dona servei a tot Catalunya.