Reflexió sobre la indústria a Catalunya. Miquel Barceló, 26 d’abril 2015

En ocasió de les Jornades Indústria, primavera 2015, organitzades per la Fundació per la Indústria a Sabadell el passat dia 20 d’abril, voldria reflexionar sobre la situació i les perspectives de la indústria a Catalunya. Aquesta fundació liderada per en Josep Bombardó i els industrials del Gremi de Fabricants compte amb un consell assessor amb professionals relacionats amb la indústria del país com Antoni Garrell, Lluis Recoder o Rafael Suñol entre altres. Aquesta Jornada sobre industria s’està convertint en un referent obligat del sector i per això hi vull dedicar aquest article setmanal. També hi

vaig trobar altres defensors de la indústria com Antoni Abad i Ramon Aymerich. Vaig participar a la Taula 1 coordinada per Alexandre Blasi, enginyer industrial molt vinculat a la indústria i que va ser director general de l’empresa Samsung. El tema de la taula era: Quines son les problemàtiques que afronta la indústria catalana per competir en els mercats globals?. Em limitaré el contingut d’aquesta taula doncs no em vaig poder quedar a tota la jornada. Ja sabeu, la feina.

Seguir llegint tot l’article.