Comunicació

RECULL DE PREMSA, JORNADA ECONOMIA INDUSTRIAL 15′

Reflexió sobre la indústria a Catalunya. Miquel Barceló, 26 d’abril 2015

En ocasió de les Jornades Indústria, primavera 2015, organitzades per la Fundació per la Indústria a Sabadell el passat dia 20 d’abril, voldria reflexionar sobre la situació i les perspectives de la indústria a Catalunya.

TV3,TNV (MINUT 46′)

Jornada sobre economia industrial 15′

Modest Guinjoan: “La mà d’obra barata condemna a mort la nostra indústria”.

Entrevista eltemps.cat – Gemma Aguilera, 2 maig 2015.reindustrialització a catalunya

Catalunya té el 3% de la producció científica de la UE i l’1% de patents

Lluis Pellicer – el pais. 4-maig-2015

NACIÓ DIGITAL “Modest Guinjoan: factors indispensables per a l’economia catalana”

El doctor en economia analitza els elements bàsics per a plantejar la reindustrialització. Participa avui en la Jornada d’Economia Industrial que organitza la Fundació per la Indústria

RÀDIO SABADELL (ESCRIT) “Felip Puig considera clau el diàleg entre govern i empresaris per superar la crisi económica”

Puig ha inaugurat la Jornada d’economia industrial organitzada per la Fundació per la Indústria de Sabadell

RÀDIO SABADELL (SO) Notícies Migdia.

RÀDIO SABADELL (SO) Notícies Nit.

ABC “Puig dice que autogobierno de Cataluña dependerá de decisión de los catalanes”

LA VANGUARDIA “Puig dice que autogobierno de Cataluña dependerá de decisión de los catalanes”

El conseller de Empresa y Ocupación, Felip Puig, ha criticado el retorno de capital público que recibe Cataluña por parte del Estado, ha defendido el autogobierno y ha avisando de que éste dependerá de lo que decidan los catalanes.

EL

PERIODICO “Reequilibrio industrial”

La Fundació per la Indústria insta a las administraciones a implantar políticas favorables para el sector Apuesta por reactivar la economía catalana a través de su histórica actividad secundaria

ISABDELL “Felip Puig creu necessària la col·laboració entre el govern i els empresaris per sortir de la crisi”

La Fundació per la Indústria ha realitzat aquest dilluns la Jornada per l’Economia Industrial a la seu del Gremi de Fabricants, on s’ha parlat de la situació per la que passa actualment el sector industrial a Catalunya, juntament amb els reptes de futur.

VIAEMPRESA “Reequilibrar el territori és futur”

La millora de les perspectives econòmiques no va acompanyada de disminucions de l’atur

VIAEMPRESA. Els municipis industrials reclamen més infraestructures per impulsar l’economia local”

VIAempresa participa en la ‘Jornada sobre Economia Industrial’15’ en què els alcaldes d’Igualada, Tortosa i Mollet expliquen els seus models de re industrialització

DIARI ARA Els industrials reclamen més incentius a l’Administració per invertir en recerca i innovació”

El sector manufacturer reivindica la figura de l’aprenent i defensa que la FP dual és la millor eina de futur per a la competitivitat de la indústri

CANAL TERRASSA “La Fundació per la Indústria reclama un reequilibri territorial a Catalunya”

A la jornada, amb quatre taules rodones, hi participen el conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, i la directora general de competitivitat i indústria de les pimes de la Comissió Europea, Joanna Drake.

E-NOTICIES “Les deu queixes de la industria”

Els participants en una jornada sobre economia industrial reclamen “política industrial a llarg termini”

ACCIÓ GENERALITAT “Felip Puig: ‘Compartim els objectius del programa marc de la Comissió Europea per impulsar el sector industrial’

Felip Puig ho ha dit en la inauguració de la Jornada Industrial Primavera 2015 a Sabadell que ha comptat també amb la participació de la directora general d’Emprenedoria i Pimes de la Comissió Europea, Joanna Drake.

Revista: El Temps

DIARI: lavanguardia_Aymerich_fundacioindustria_jornada_economia industrial