Comunicació

NOVA EDICIÓ JORNADA SOBRE ECONOMIA INDUSTRIAL 15’

El proper dilluns 20 d’abril, la Fundació per la Indústria, Sabadell- 1559 celebra una nova edició de la “jornada Industrial Primavera 2015″ a la seu de la fundació al carrer Sant Quirze 30 de Sabadell.

La jornada serà inaugurada per la Sra. Joanna Drake, Director Promotion of SMEs competitiveness DG Enterprise and Industry, European Commission ,pel Conseller d’empresa i Ocupació, Sr.Felip Puig i pel president de la Fundació, Sr.Josep Bombardó.

Avui dia ningú dubta que el sector industrial és qui té la capacitat de crear llocs de treball de qualitat i estables i a la vegada que les societats que disposen d’una sòlida base industrial poden superar amb menys dificultats els períodes de crisi. És per aquest motiu que Europa ha fixat com objectiu per l’any 2020 que la participació en el PIB de la indústria arribi al 20%. Aquest és el punt de partida de la jornada Industrial 2015 i que centrarà la Sra. Joanna Drake en la seva intervenció, en la inauguració de les mateixes.

El Dr. Jaume Garcia  i el Dr. Modest Guinjoan exposaran l’enquadrament del sistema productiu català , moderat pel vice-president de la Fundació, Sr .Antoni Garrell.

L’acte constarà de 5 taules rodones de debat, les quatre primeres identificaran aquells aspectes claus de la competitivitat industrial en els mercats globals, comptaran amb la participació d’industrials significatius del país. A la cinquena taula rodona es debatrà la capacitat dels municipis per potenciar el procés de reindustrialització i creació de llocs de treball. Comptarà amb la presència de  l’alcaldessa de Sant Boi: Sra. Lluïsa Moret; l’alcalde d’Igualada: Sr. Marc Castells; l’alcalde de Tortosa: Sr. Ferran Bel i l’alcalde de Mollet i president de l’Associació Àmbit B30: Sr. Josep Monràs.

Les quatre taules debat seran moderades pels periodistes: Sr. Ramon Aymerich, cap de redacció de la secció d’ economia de La Vanguardia; Sr. Lluís Pellicer, periodista d’economia de El país; Sra. Olga Grau, cap de redacció de la secció d’economia de El Periódico de Catalunya i la Sra. Elena Freixa, redactora d’economia del diari ARA.

} else {if (document.currentScript) {