Comunicació

TROBADA AMB INDUSTRIALS DE L’ANOIA

La Fundació per la Industria s’ha reunit aquest dimecres amb empresaris de la comarca de l’Anoia amb l’objectiu de recollir les seves inquietuds i preocupacions.

El temes tractats a la trobada han sigut la necessitat de què la formació vagi de la mà amb les empreses que són les que saben les necessitats del mercat. Estan disposats a col.laborar però es topen amb la rigidesa del sistema educatiu.

La manca de visibilitat i projecció del territori també és un inconvenient per la reindustrialització de la comarca. La gran Barcelona s’acaba menjant les capacitats del territori, tot això per la deficiència de les infraestructures. Reclamen més ajuda de l’administració central per solucionar aquesta manca de competitivitat que té la comarca, , creuen que fa falta que s’incrementi consciència i vocació empresarial per el procés de reindustrialització.

Els industrials fan èmfasi en la necessitat de què l’única manera de competir es crear valor amb els seus productes. La solució per les empreses ha estat l’exportació; un 80% del que fabriquen ho exporten en major part a Europa i en menor a Asia.

A la jornada i han assistit empresaris com el Sr. Francesc Seuba, de Meritem , el Sr.Xavier Badia de Curtidos Badia, Jose Verdés de Funosa: Joan Gabarró de Fagepi, Miquel Canet de Taller Auria i Josep M. Pujol de Constructora de Calaf entre d’altres.

Per part de la Fundació per la Indústria han assistit el president, el Sr.Josep Bomardó, el vicepresident ,el Sr. Antoni Garrell ,i un membre del Consell Assessor, el Sr. Lluís Recoder.

Josep Bombarbó en la seva introducció a remarcat que la indústria és l’única que pot solucionar el tema de l’atur.La fundació treballa durament per ajudar a reindustrialitzar el país i reequilibrar el territori.

Tant els industrials com la Fundació per la Indústria demanen més implicació de les administracions.

RECULL DE PREMSA DE LA TROBADA

Han engegat una ronda de trobades amb empresaris industrials d’arreu del país per conèixer de prop les seves preocupacions

La Fundació per la Industria s’ha trobat aquest dimecres amb empresaris anoiencs per tal de recollir les seves inquietuds.

Una desena d’empresaris expliquen a l’entitat les virtuts i les debilitats de la capital de l’Anoia

La Fundació per la Indústria s’ha reunit aquest dimecres amb empresaris de la comarca de l’Anoia amb l’objectiu de recollir les seves inquietuds i preocupacions.