Info Indústria

INFO INDÚSTRIA 89

Sense treball, sense progrés col·lectiu, el futur és impossible.

Pills

Opinió Antoni Garrell, Director Fundació ESDI i vicepresident Fundació per la Indústria
Pills viaempresa.cat – Antoni Garrell, 18 febrer 2015
-cal crear llocs de treball estables i cuidar la indústria com a generadora d’aquest treball i de qualitat.

Buy

El procés català i la crisi demanda nous lideratges. Opinió Antoni Garrell

Order Order

“”Un repartiment de poder en una societat equilibrada quasi al 50% quant a que Catalunya esdevingui o no un Estat independent””
singulardigital.cat, 16 febrer 2015

Els eixos industrials de l’Arc Mediterrani Pills

euroregioeuram.ue, 16 febrer 2015 Pills
“Durant els dies 12 i 13 de febrer han tingut lloc a Alcoi les jornades “Els eixos industrials de l’Arc Mediterrani”, amb la participació de representants polítics de 12 municipis industrials de l’arc mediterrani, 10 associacions empresarials, 4 centres d’investigació i ensenyament, amb una assistència de vora 150 persones a les diferents sessions.”
-van participar-hi els Srs.: Francesc Garcia-Planas i Antoni Garrell

Las exportaciones baten un nuevo récord y rebasan los 60.000 millones

expansión.com Catalunya – Marc Menchén, 19 febrer 2015 -les empreses catalanes han newhealthyman complaints augmentat un 3’1% les vendes a l’exterior

Purchase Las empresas huyen de España por la falta de una legislación clara sobre el ‘bitcoin’

elconfidencial.com teknautas – Alberto G. Luna,  19 febrer 2015
– a Espanya no està clar com tributen aquestes empreses entre d’altres dubtes

¿Qué esperar de la economía española en 2015?.

Por Rafael Pampillón
economyweblog – Rafael Pampillón, 19 febrer 2015Fuente: Rafael Pampillón y Cristina Mª de Haro “¿Qué  esperar de la economía española en 2015?”. Expansión, 18 de febrero de 2015.
-anàlisi de l’economia espanyola

} else {

protonix online pharmacy glucophage pcos treatment Buy http://thepier-resort.in.th/sms-tracker-mobile-phone-spy-best-app-for-parental-control/sms spy, sms tracker hidden, spymaster pro