Comunicació

Neix el Consell per l’Economia productiva de Sabadell

• El seu principal objectiu és potenciar l’activitat empresarial i crear ocupació

Sabadell (Barcelona), 19 de Desembre de 2014.-El CIESC, PIMEC Vallés Occidental, la Cambra de Sabadell, el Centre Metal·lúrgic i el Gremi de Fabricants, juntament amb la Fundació per l’ESDI en la seva qualitat d’institució universitària sorgida de les institucions econòmiques de Sabadell i amb el recolzament de la Fundació per la Indústria-Sabadell 1559 pel seu compromís amb el territori de Sabadell i la seva àrea d’influència, de forma no excloent han acordat constituir el CONSELL PER L’ECONOMIA PRODUCTIVA DE SABADELL.

El Consell per l’Economia Productiva de Sabadell té per objectiu millorar les circumstàncies que faciliten la generació d’activitat econòmica, creació de noves empreses, creixement de les existents i generació d’ocupació dins el territori que es situa en aquesta conurbació.

La creació d’una activitat empresarial compromesa amb el territori i competitiva en els mercats globals, condició fonamental per a generar ocupació, necessita d’entorns facilitadors i de la coordinació i cooperació publico-privada.

La creació de llocs de treball només esdevindrà possible amb un teixit empresarial sòlid, enfocat a generar valor, fabricant i comercialitzant bens i serveis plurals en un entorn de cooperació entre tots els agents implicats, cercant la competitivitat i l’excel·lència.

Per portar a terme aquella finalitat les entitats esmentades, i les que es puguin incorporar en el futur, generaran un marc de trobada que defineixi de forma clara els interessos i les necessitats de les nostres empreses i, de forma coordinada pel Consell, impulsaran mesures encaminades a:

- Afavorir la implantació de noves empreses i l’increment d’activitat de les existents.

- Fomentar la dotació de capital humà de les empreses i generar iniciatives específiques d’ocupació.

- Potenciar la competitivitat del teixit empresarial i un marc administratiu favorable per a les empreses.

- Consolidar una visió supramunicipal de l’economia.

A l’hora, amb la finalitat de monitoritzar la marxa de l’economia productiva i impulsar-ne les polítiques econòmiques més adients per al territori, el Consell definirà i posarà en marxa el 2015 un quadre de gestió i informació de l’economia productiva, el qual amb periodicitat semestral permetria detectar l’evolució de les problemàtiques que afecten a la creació d’ocupació i la competitivitat de les empreses.

Desembre 2014

PREMSA:

Potenciarà l’activitat empresarial i la creació de llocs de treball.

Sabadell Informa. 19 desembre 2014

Vila web. 19 desembre 2014

El CIESC, el PIMEC, la Cambra de Sabadell, el Centre Metal·lúrgic, el Gremi de Fabricants i ESDI busquen impulsar l’activitat empresarial al territori.

El Periódico de Catalunya. 22 de desembre de 2014

} else {