MÀSTER EN PRODUCCIÓ I INNOVACIÓ INDUSTRIAL

Màster professionalitzador dirigit a la Producció i Innovació Industrial

El proper novembre s’iniciarà la segona edició d’un Màster dirigit a la Producció i Innovació Industrial organitzat pel Gremi de Fabricants de Sabadell i l’Escola Superior de Disseny –ESDI-.

La peculiaritat d’aquest màster rau en dues importants característiques implícites en el seu enunciat i que se centren d’una banda en els agents implicats en el seu plantejament i execució i per una altra banda en el sistema de formació emprat en el seu desenvolupament; ateses aquestes característiques les places estan 100% becades.

Agents implicats

En l’actual mercat global la competitivitat és un factor essencial per a les empreses industrials que requereixen de productes i processos amb alt valor innovador mitjançant la incorporació d’avenços tecnològics i científics aplicables als productes manufacturers a través d’un procés rigorós de disseny.

El màster va sorgir a petició d’un grup d’empreses associades al Gremi de Fabricants de Sabadell amb aquesta voluntat d’implementar la innovació a tots els nivells de la seva organització industrial.

Sistema de formació

El factor professionalitzador del màster suposa la combinació d’ hores lectives a l’aula amb tutors i professorat

de l’Escola Superior de Disseny –ESDI-, amb hores d’aplicació de coneixements a l’empresa amb un tutor in situ que té la missió de transmetre a l’alumne el know-how industrial específic i acompanyar-lo en l’execució del projecte final del màster.

Màster dirigit a llicenciats/graduats i a les empreses industrials :

A empreses industrials internacionalitzades, amb voluntat d’innovació que vulguin participar acollint llicenciats/graduats.

A llicenciats/graduats en enginyeria, química, econòmiques, administració d’empreses, comerç internacional, disseny, informàtica o altres especialitats lligades al procés competitiu de les empreses que vulguin beneficiar-se d’aquesta formació 100% becada.

Així doncs, el màster s’enquadra en el procés de col·laboració universitat-empresa, que des dels seus orígens desenvolupa la FUNDIT a través de l’ESDI i és impartit per professors de l’ESDI, de la Universitat Ramon Llull, Doctors, reconeguts professionals i investigadors de la fundació Indicis.

Per a més informació:

GREMI DE FABRICANTS DE SABADELL