Jornada sobre economia Industrial’14- 8 d’abril de 2014

La Fundació per la Indústria en la seva difusió del missatge de generació d’ocupació, la importància de la indústria i la voluntat de posar elements de debat i acció per ajudar a sortir d’aquesta crisi, organitza el proper dimarts 8 d’abril la “I jornada Industrial Primavera 2014″.

La jornada que tindrà com a punt de partida el document “La Indústria motor de progrés” elaborat per la fundació en 2012, vol aprofundir en l’anàlisi de les propostes i identificació de solucions. Vol estar oberta comptant amb la col·laboració de col·lectius (empresarials, acadèmics i socials), que defensen la indústria com a element clau per construir el futur. L’objectiu és arribar a conclusions i aportar propostes concretes a la situació actual sobre els temes específics a debat.

La jornada es desenvoluparà amb una ponència que introduirà la temàtica, i 4 taules rodones/debat configurades per 3 ponents i un moderador (preferiblement periodista, o membre del consell assessor de la fundació).

LINK: Programa Jornada sobre economia Industrial’14 pdf