NEW SEASON INNOVATION MEETING PRIMAVERA

L’ ISP us convida a participar en la segona jornada de NEW SEASON INNOVATION MEETING

El 18 de març se celebrarà la segona edició de les jornades NEW SEASON INNOVATION MEETING, que en aquesta ocasió se centrarà en l’àmbit dels MATERIALS i l’àmbit de les TECNOLOGIES DE LA PRODUCCIÓ.

El NSIM organitzat per l’ ISP, joves empresaris i directius industrials conjuntament amb ACCIÓ, amb el suport de la Fundació per la Indústria i amb la col·laboració de l’ESDI i de TEXFOR, esdevé un punt de trobada per a la indústria i la capacitat creativa de diferents agents del país, Centres Tecnològics, Centres de Recerca Universitaris, agrupats sota la marca TECNIO.

Diversos centres tecnològics exposaran alguns dels seus projectes o serveis innovadors, donant pas al networking  posterior entre els ponents dels diferents centres investigadors i els assistents a l’acte.

D’interès per a qualsevol sector industrial: béns d’equipament, arts gràfiques, aeronàutica, packaging, metal·lúrgia, tèxtil-confecció, composites,Indústria en general, etc.

Des del NEW SEASON INNOVATION MEETING, l’ ISP, joves empresaris i directius industrials, ofereix a la indústria catalana:

• Una possibilitat d’accedir a la innovació que s’està produint fora dels seus propis departaments de R+D+I.

• Potenciar la relació entre la indústria i els diferents sectors de creativitat per a facilitar l’obtenció d’una millor competitivitat i transversalitat en l’intercanvi de coneixement mutu.

• Estimular la transferència dels diversos agents productors de coneixement cap a la indústria catalana, sector que té la major capacitat de llocs de treball.

• Obtenir tecnologies i innovacions del procés productiu amb la conseqüent millora de productivitat.

2a. Edició NEW SEASON INNOVATION MEETINGAgenda: 18 de març de 2014Horari: 18h a 20h

Lloc: ESDI

Àmbits tecnològics: MATERIALS i TECNOLOGIES DE LA PRODUCCIÓ

Organitza: ISP, joves empresaris i directius industrials, conjuntament amb  ACCIÓ, amb el recolzament de la Fundació per la Indústria.

INSCRIPCIONS: Fins el 14 de març a isp@isp.cat // 93-745.09.44 (Elena Díaz)

MÉS INFORMACIÓ SOBRE Quès és l’NSIM.