Publicacions

PLA D’ACTUACIÓ DE LA FUNDACIÓ 2014-2015

Per poder guiar les actuacions de la Fundació, tant aquelles de llarg recorregut o estructurals, com aquelles més conjunturals, la Fundació disposa d’un Consell Assessor que li permeti actuar i treballar amb els criteris associats a la realitat actual però també als escenaris de futur.

Conceptes com innovació, finançament, dotació de capital humà, cooperació, polítiques industrials, perspectives macroeconòmiques de futur, limitacions i condicionaments a superar per les polítiques de desenvolupament del teixit productiu són aspectes imprescindibles en totes les actuacions de la fundació.

El  Consell Assessor aglutina persones de reconegut prestigi en els camps anteriors. Tots ells treballant conjuntament asseguren que la Fundació i  les seves actuacions vagin en la direcció correcta.

Podeu veure tot el Pla d’Actuació 2014-2015 al PDF ADJUNT : Dossier de premsa