Info Indústria

Info Indústria 39

Josep Bombardó: “La indústria pot oferir feina i un sou digne als aturats de la construcció”

“Josep Bombardó presideix la Fundació de la Fundació per la Indústria, una entitat nascuda l’any 2000 sota el paraigua d’un gremi per capitanejar una croada per tornar a la indústria un rol central en l’economia catalana”
ara. 6-gener-2014

Jutjats que salven empreses o jutges que creen ocupació.

Sorprenent, no? Doncs de vegades, enmig d’aquesta dura crisi, sorgeixen actituds innovadores que hauríem de conèixer –perquèno tot va malament– i publicitar.Opinió Rafael Suñol economia digital. 5-enero-2014

Aumenta el optimismo empresarial español, según Financial Times

Los máximos desde 2007 en el índice de atividad del sector servicios confirman el mayor optimismo de la empresas españolas sobre el ritmo de la recuperación económica, según destaca hoy el diario ‘Financial Times’.”
expansión. 7-enero-2014

El govern assumeix les propostes per a la indústria

“El conseller Puig afirma que el 70% de les mesures assenyalades pels agents socials ja estan previstes. Trullén reclama un acord estratègic de país”
el punt avui. 8-gener-2014