Notícies

L’ ISP organitza l’ Esmorzar d’Economia amb la col·laboració del Sr. Jordi Goula

Dimecres 9 d’octubre l’ ISP, joves empresaris i directius industrials conjuntament amb els membres del Club  de Joves Empresaris del Centre Metal·lúrgic van organitzar un nou Esmorzar d’Economia de la mà del periodista i economista Jordi Goula.

Durant la sessió es va aprofundir en els trets més significatius de l’actualitat econòmica, a partir de l’anàlisi de  les notícies econòmiques més rellevants de la jornada.

Jordi Goula, expert en l’anàlisi econòmic de la conjuntura, va compartir el seu coneixement i expectatives en un interessant col·loqui amb els joves empresaris

S’adjunta fotografia d’un moment de la sessió

Jordi Goula, és economista i periodista, llicenciat en Econòmiques i en Filosofia.

Des del 1990 és redactor d’economia a La Vanguardia. Col·labora a Rac1 i és professor del Màster de periodisme de la Columbia University.

Amb anterioritat va ser cap del servei d’estudis de la Banca Mas Sardà.

És autor-coautor dels llibres La sociedad del conocimiento y La industria en España

Els esmorzars d’economia de caràcter semestrals són organitzats conjuntament per l’ ISP, joves empresaris i directius industrials i el Club de Joves Empresaris del Centre Metal·lúrgic.