Comunicació

ÈXIT DEL NEW SEAON INNOVATION MEETING

Èxit ahir en la celebració de la primera edició de les jornades NEW SEASON INNOVATION MEETING, organitzades per l’ISP, joves empresaris i directius industrials conjuntament amb ACCIÓ amb el patrocini de la Fundació per la Indústria i el suport de l’Escola Superior de Disseny.

El NEW SEASON INNOVATION MEETING va esdevenir punt de trobada per a la indústria i la capacitat creativa de diferents agents del país, Centres Tecnològics, Centres de Recerca Universitaris , agrupats sota la marca TECNIO.

El Sr. Joan Tarradellas Conseller Delegat d’ACCIÓ-Generalitat de Catalunya encarregat de presidir l’acte va insistir en la necessitat de la Indústria i la col·laboració dels centres tecnològics amb la Indústria. El Sr. Blai Costa, president de l’ISP, joves empresaris i directius industrials que també va presidir l’acte va parlar de la necessitat del crèdit perquè arribi diners a les empreses.

Els onze ponents van tenir cinc minuts cadascun per presentar el seus projectes sobre, tecnologies de l’àmbit energia i medi ambient i les tecnologies de l’àmbit TIC i media.

Quan va acabar l’acte tots els assistents es van dirigir al hall de l’ESDI per fer networking i compartir temps i coneixements amb els agents tecnològics, industrials, i de l’Administració vinculats amb la innovació, competitivitat i productivitat.

El NSIM es celebrarà quatre vegades l’any. Serà un punt de trobada entre agents creatius i empreses amb projectes innovadors per potenciar la relació entre la indústria i els diferents sectors de creativitat per a facilitar el procés innovador millorar competitivitat i transversalitat en l’intercanvi de coneixement mutu.

Número telèfon de la Fundació Gremi de Fabricants 93- 745.09.44