NOTA DE PREMSA NEW SEASON MEETING INNOVATION

Dimecres 25 de setembre es celebrarà la primera edició de les jornades NEW SEASON INNOVATION MEETING, organitzades per l’ISP, joves empresaris i directius industrials conjuntament amb ACCIÓ amb el patrocini de la Fundació per la Indústria i el suport de l’Escola Superiot de Disseny.

El NEW SEASON INNOVATION MEETING esdevé un punt de trobada per a la indústria i la capacitat creativa de diferents agents del país, Centres Tecnològics, Centres de Recerca Universitaris , agrupats sota la marca TECNIO.

Amb quatre activitats anuals, una per cada estació de l’any, el NSIM consistirà en un acte on els agents creatius o les empreses amb projectes innovadors exposaran algun dels seus projectes o serveis, donant pas a un posterior intercanvi d’opinions entre els ponents i els assistents.

L’objectiu és potenciar la relació entre la indústria i els diferents sectors de creativitat per a facilitar el procés innovador ,millorar competitivitat i transversalitat en l’intercanvi de coneixement mutu.

L’acte serà presidit pel Sr. Joan Tarradellas Conseller Delegat d’ACCIÓ-Generalitat de Catalunya i Sr. Blai Costa, president de l’ISP, joves empresaris i directius industrials.

1a. Edició NEW SEASON MEETING INNOVATION

Agenda: 25 de setembre de 2013 Horari: 18h a 20h Lloc: ESDI Sabadell  Àmbits tecnològics: Energia i TIC-mèdia. Organitza: ISP, joves empresaris i directius industrials, conjuntament amb ACCIÓ, amb el recolzament de la Fundació per la Indústria. INSCRIPCIONS: Fins el 20 de setembre a isp@isp.cat // 93- 745.09.44 (ElenaDíaz)