Info Indústria

INFO INDÚSTRIA 23

Podem fer-ho! Antoni Garrell, director general de FUNDIT.

“”Després de 5 anys d’estar immersos en la foscor, ara, per primer cop, s’entreveuen tènues llums en l’horitzó””singular digital. 9-setembre-2013

L’economia submergida té un milió de llocs de treball ocults

Regularitzar la situació augmentarà la recaptació fiscal en 60.000 milions | El frau no està tan mal vist com en altres països, no hi ha condemna social, i representa un 8% del PIB, segons un estudi de La Caixa | El problema es concentra en els autònoms i les petites empreses”“Sis milions d’aturats i la societat no ha esclatat, és evident que hi ha economia submergida”, diu Antoni Garrell, de la Fundació Gremi de Fabricants.Tot i que sigui difícil de quantificar pel seu propi caràcter ocult, ja es comencen a conèixer algunes estimacions fidedignes i, segons les… “la vanguardia. 9-setembre-2013

166 milions de beneficis a Cirsa

“La multinacional catalana del joc suma uns ingressos d’explotació de 778 milions”
via empresa. 10-septiembre-2013

Esto mejora.

En los últimos cincuenta años, en el análisis de países se han venido considerando cuatro variables que permiten conocer si la política económica está dando o no buenos resultados: crecimiento económico; equilibrio económico exterior; pleno empleo de la mano de obra; y estabilidad del nivel de precios.  Por Rafael Pampillón. economy weblog. 9-septiembre-2013

La protección al consumidor de telefonía móvil en España.

La satisfacción y protección de los consumidores residenciales de telefonía móvil es una asignatura pendiente en España. Por Gerard Llobet. Por Teodosio Pérez Amaral. blog Nada es Gratis

Los países más competitivos

Andrés Oppenheimer La época del dinero fácil ha llegado a su fin y los que han invertido a largo plazo estarán mejor”
el país internacio nal. 8-septiembre-2013