Activitats

Crea! Oportunitats

ACC1Ó. agenda de l’empresa. Dijous, 13 de març de 2013 de 10 a 12,30 hores

L’objectiu d’aquesta jornada és promoure l’esperit emprenedor a la comunitat universitària de la Universitat de Barcelona i donar a conèixer les possibilitats que tenen els investigadors per fer arribar la seva recerca al mercat i a la societat. Va adreçada especialment a doctorands, professors i investigadors de l’àmbit de les humanitats i ciències socials.

La jornada començarà amb una introducció sobre la transferència i el suport que ofereix l’FBG en aquest sentit, i les possibilitats que tenen les humanitats a l’hora de transferir els coneixements. A continuació començarà la taula rodona, que comptarà amb l’experiència d’investigadors que fan recerca per contracte i d’emprenedors que han creat la seva pròpia empresa. Al llarg de la taula rodona es parlarà sobre les particularitats de treballar per empreses i institucions des de la Universitat i sobre aspectes clau alhora de crear una empresa tals com la propietat industrial, el finançament, els recursos humans, i altres.

Llegir més informació de l’activitat